Open menu social Close menu social Open menu responsive Close menu responsive

Отговорната консумация е наша мисия

Ние, в Molson Coors, поставяме безопасността и удоволствието на нашите потребители на първо място и това е начинът, по който създаваме връзка за цял живот. Целите ни до 2025 г. ще гарантират, че ще продължим да работим заедно, за да поддържаме убеждението на потребителите, че бирата има подходящо място в обществото и се вписва в един добре балансиран начин на живот. Наша цел до 2025 г. е да реализираме ефективни програми за предотвратяване на употребата на алкохол от непълнолетни лица, както и на шофирането в нетрезво състояние на територията на всички страни, които са част от нашия пазар.

Приберете се вкъщи безопасно

Molson Coors подкрепя редица инициативи в страните на чиито пазари оперира, за да помогнем на нашите потребители да се приберат вкъщи безопасно. В различни страни, чрез партньорството ни с транспортните компании, 1-800- TAXICAB, Uber и определени шофьори, ние се грижим пиещите бира да имат различни опции да се приберат вкъщи безопасно и никога да не шофират, когато са пили.

  • Уникалното ни партньорство, известно като TaxiGuy, е помогнало на над 5 милиона канадци да се приберат безопасно вкъщи с 172 900 курса през 2016 г. Научете повече тук.
  • От 2008 г. нашата българска компания Каменица АД провежда кампанията "Алкохолът е лош шофьор". През 2016 г. кампанията използва киното, за да обедини и ангажира още повече хора.
  • В Босна и Херцеговина през 2016 г. достигнахме над 500 участника с програмата ни ’’Нова година без жертви’’ целяща да повиши осведомеността и безопасността на движението по време на празниците. В партньорство с местното Министерство на движението по пътищата и Републиканската агенция за безопасност на движението, проведохме пресконференция, за да напомним на гражданите за тежките последици от шофирането в нетрезво състояние. Пътувахме из цялата страна в образователна каравана, като посетихме четири града, в които разпространихме листовки и поканихме пешеходци да участват в симулация, наречена “пияни очила’’, за да им напомним колко опасно е шофирането под въздействие на алкохол.

Консумирайте отговорно

Осъзнаваме, че да имаш ефективни и качествени партньори е от съществено значение за успешното намаляване на вредното използване на алкохол. В САЩ ние си сътрудничим с национално признати организации като Responsible Retailing Forum in the U.S. и програмата Respect 21® с цел да обединим усилията си с търговците на дребно и дистрибуторите и да предотвратим достъпа до алкохол на непълнолетни и разпространението му в колежите. Също така поддържаме ценни партньорства с Effective Alcohol Management (TEAM) Coalition and Training for Intervention Procedures (TIPS®), осигуряващи обучение както за търговците на дребно, така и на стадионите, за да подпомогнем отговорното обслужване и отговорната консумация на алкохол, което помага за намаляване на шофирането в нетрезво състояние.

Заедно сме по-силни

От 2012 г. ние, като страна по Глобалните ангажименти чрез Международния алианс за отговорно пиене (IARC), работим в тясно сътрудничество с 13 други водещи компании за бира, вино и спиртни напитки, както и с правителствата по света, за да намалим прекомерната употреба на алкохол. До 2025 г. ще продължим да си сътрудничим с големите международни производители на алкохол, за да намалим употребата на алкохол с 10% и да призовем потребителите да консумират алкохол социално и отговорно.